Czy warto zamówić roll-up reklamowy?

Roll-up reklamowy jest bardzo popularnym systemem, który z powodzeniem stosuje się na mobilnych stoiskach wystawienniczych oraz sprzedażowych. Posiada wiele zalet i dlatego bardzo często wykorzystywany jest przez przedsiębiorców.

Z jakiego materiału produkuje się roll-up?

Materiał, z którego tworzy się roll-up jest konstrukcją wytrzymałą oraz odporną na zmywanie. Zazwyczaj jest to płótno banerowe wykonane z lekkiego aluminium. Dodatkowo w komplecie zamawiający otrzymuje torbę transportową ze specjalną wkładką zabezpieczającą.

Z jakiego materiału produkuje się roll-up?


Waga standardowego roll-upu wynosi od 2,5 kg do 3,5 kg, więc każdy bez problemu może przenosić taką reklamę w dowolne miejsce. Najczęściej kasetka posiada specjalny mechanizm samo nawijający się, dzięki czemu złożenie przebiega bez udziału człowieka.

Efektywna i estetyczna reklama roll-up.

Zalet reklamy poprzez roll-up jest mnóstwo, ale najczęściej właściciele firmy decydują się na takie rozwiązanie, ponieważ jest estetyczne i efektowne. Na płótnie możemy umieścić dowolną grafikę, która zawsze jest wysokiej jakości i świetnie prezentuje reklamowane produkty czy usługi.

Roll-up charakteryzuje się również dużą trwałością, ponieważ przed zniszczeniem i zużyciem chroniony jest specjalną, aluminiową kasetą. Najwięcej osób decyduje się na to rozwiązanie ze względu na to, że reklama roll-up jest mobilna oraz prosta w montażu i demontażu. Doskonale sprawdza się na targach, konferencjach biznesowych, wystawach i spotkaniach promocyjnych. Reklama może być ustawiona zarówno wewnątrz budynku jak i przed lokalem.